Goedkope auto luchtverfrissers en geurkaartjes

Promoboer is één van de grootste leveranciers van bedrukte auto luchtverfrissers en geurkaartjes. De auto luchtverfrissers zijn standaard voorzien van een elastiekje, zodat de luchtverfrissers kunnen worden opgehangen aan de achteruitkijkspiegel in de auto. De geurkaartjes worden veelal geproduceerd voor parfumeries en magazines, dit om mensen geuren te kunnen laten ruiken. Onze luchtverfrissers zijn standaard leverbaar in meer dan 100 verschillende geuren.

Luchtverfrissers bedrukken in full-colour

Onze luchtverfrissers kunnen worden bedrukt met uw logo of afbeelding in één kleur opdruk tot een maximum van vier. Wij bieden ook de mogelijkheid om in full colour te bedrukken. De auto luchtverfrissers worden standaard full colour aan twee zijde bedrukt. De geurkaarten worden veelal aan één zijde bedrukt en geurloos geleverd. Bij grote aantallen is het bovendien mogelijk om luchtverfrissers met eigen geur te laten maken en bedrukken. Indien gewenst kunnen wij ook geurkaartjes leveren als geurversterker. Onze goedkoopste luchtverfrissers zijn leverbaar in elke gewenste vorm binnen het formaat 6x10cm of 8x8cm.

Overzicht luchtverfrissers bedrukken

Auto luchtverfrissers bedrukken

auto luchtverfrissers bedrukken

Geurkaartjes bedrukken

geurkaartjes bedrukken

Meer over luchtverfrissers bedrukken?

luchtverfrissers bedrukken

Waarom luchtverfrissers?

Heeft u wel eens last van vieze geuren in huis, kantoor, in de winkel, in de auto omdat de hond mee geweest is of blijven die zweet geuren in huis hangen, dan is een bedrukte luchtverfrisser de oplossing om vieze geuren weg te krijgen uit uw omgeving. Hoewel de naam doet vermoeden verfrist een luchtverfrisser niet de lucht, maar geeft het een speciale sterke geur af. Deze geuren zijn in veel verschillende soorten te verkrijgen om uw omgeving weer fris en fruitig te laten ruiken zodat u nooit meer last heeft van vieze geuren.

Waarom luchtverfrissers bedrukken?

Veel bedrijven laten goedkope luchtverfrissers bedrukken omdat het efficiënte manier is van reclame maken. De bedrukte luchtverfrissers kunnen ook snel en gemakkelijk uitgedeeld worden op bijvoorbeeld evenementen of beurzen en kunnen worden gebruikt door de consument (bruikbaar product).

Er zitten veel voordelen aan autogeurtjes bedrukken met reclame. Allereerste bereikt u veel mensen voor weinig geld. De bestaande of potentiële klant komt dagelijks in aanraking met uw bedrijfsnaam en diensten. Hierdoor zal de naamsbekendheid van uw bedrijf een boost krijgen. Het uitdelen van bedrukte luchtverfrissers is buiten alle voorgaande voordelen ook een leuke en unieke manier van reclame maken.

Kortom, luchtverfrissers bedrukken is een leuke en goedkope manier om de bestaande en potentiële klant te bereiken.

Waar worden de bedrukte luchtverfrissers het meest opgehangen?

De bedrukte luchtverfrissers met logo kunnen eigenlijk op iedere plek opgehangen worden waar u maar wilt. Echter zijn er natuurlijk de meest populaire plekken waar een luchtverfrisser opgehangen wordt. Allereerste is de meest populaire plek aan de achteruitkijkspiegel in de auto, dit is de autoluchtverfrisser. De luchtverfrisser ophangen in de kantoorruimte of woonkamer komt ook zeer vaak voor. Ook worden luchtverfrissers regelmatig opgehangen in winkels of andere openbare gebouwen. De bedrukte luchtverfrisser wordt opgehangen op bijna alle plekken waar veel geuren samenkomen.

Wat is het verschil tussen een autoluchtverfrisser en een geurkaart?

Het verschil tussen de autoluchtverfrisser en de geurkaart is dat er een touwtje bij de autoluchtverfrisser zit en bij de geurkaart niet. Echter worden de geurkaarten op een ander manier gebruikt dan de geurhangers. Bedrijven die geurstaafjes laten bedrukken willen de consument een bepaalde geur van een product laten ruiken. Een voorbeeld hiervan zijn de verpakte vaatwasser blokjes die men in de supermarkt niet kan ruiken (geur afgevende verpakking). Door het toevoegen van een geurkaart aan de verpakking kan de consument de geur toch ruiken en een keuze maken welke hij of zij het lekkerste vindt ruiken.

De bedrukte geurkaarten worden ook toegevoegd aan magazines, tijdschriften of kranten om een bepaalde geur te laten ruiken aan het publiek. Dit wordt de geuradvertentie genoemd. Geurkaarten of geurstaafjes functioneren meer als sampling.